I Was at Home, But...
Astrid, een veertigjarige moeder van twee kinderen, worstelt om rust te vinden in de nasleep van de dood van haar man. Terwijl nieuwe vragen Astrid confronteren, worden zelfs eenvoudige activiteiten als het kopen van een fiets of het kijken naar een kunstwerk, beladen met onverwachte uitdagingen.