Een jeugddrama dat transformeert in een ongewone roadmovie over vriendschap. I Won’t Come Back is een verhaal over vrouwelijk gezelschap te midden van een bijzonder landschap: Rusland, Kazakhstan en Wit-Rusland. Polina Pushkaruk’s bijzondere rol als Anya bewijst dat ze een talent is.