Idol
Nadat zijn zoon een man aanreed, haalt de succesvolle politicus Myung-hui hem over om zichzelf aan te geven. Na de dood van zijn zoon ziet Joon-sik zijn leven in duigen vallen. Nadat een vrouw verdwijnt die bij het ongeluk was, gaan de twee mannen – om verschillende redenen – naar haar op zoek.
De neo-noir van Lee Su-jin, een van de vele bloederige thrillers van de Zuid-Koreaanse cinema, is een stormachtige stedelijke fabel. Te midden van een draaikolk van schokkend klassenconflict en mannelijk geweld, ligt de kracht van de film bij de ontroerende prestatie van Chun Woo-hee (The Wailing).