In the Aisles
Twee buitengewone acteurs, Franz Rogowski en Sandra Hüller (Toni Erdmann) brengen een tedere en bitterzoete romance tot leven in Thomas Stubers kritische drama. Geflankeerd door torenhoge gangpaden en ronkende vorkheftrucks verzachten medeleven en kameraadschap de eentonigheid van de werkdruk.