Indecent Desires
Eén van Doris Wishman’s late jaren ’60 “ruwe bolsters”, Indecent Desires bevat typische kronkels van de regisseur. Denk aan aparte interieurs, niet synchrone voice-overs en grillige opeenvolgingen. Dit versplinterde verhaal van verdorvenheid en occultisme toont mannelijke dominantie en obsessie.