Indianara
De revolutionaire Indianara vecht met haar mede-activisten voor de rechten van transgenders in Brazilië, ze wil daad bij het woord voegen. Ze nadert de vijftig, worstelt met aanvallen van haar politieke partij en de opkomst van het totalitarisme maar bundelt de krachten voor een laatste verzetsdaad.
De onoverwinnelijke natuur van moderne LGBTQ+ gemeenschappen staat centraal in deze krachtige, observerende docu. Het volgt de aanloop naar de verkiezing van de huidige Braziliaanse president Jair Bolsonaro, Indianara stelt kritische vragen over de nabije toekomst van gemarginaliseerden.