Inflatable Sex Doll of the Wastelands
Een privé-detective wordt ingehuurd om een vrouw te vinden die blijkbaar is vermoord in een snuff-film. Het blijkt dat de vrouw niet dood is, maar springlevend. De privé-detective wordt meegesleurd in een vurige affaire met haar waardoor hij begint te twijfelen aan de realiteit.
Dit juweeltje, geproduceerd door Keiko Sato, een pionier van het pinku eiga sexploitation genre, speelt zich af in de existentiële woestenij van het Tokyo van de jaren ’60. Een opwindende mix van modernistische visuals, expliciete erotiek en Yakuza-geweld, die de durf van “roze” films bewijst.