Isabella Morra
Wat is de verbinding tussen de wilde fabels van Adriana, een modern klein meisje, en de poëzie van Isabella, die in de 16e eeuw door haar broers beschuldigd werd van verraad? Hier vertelt Adriana het verhaal, Camille gromt en Océane probeert haar pop te laten spreken.
Deze unieke korte film neemt zijn jonge acteurs ernstig door onschuldige momenten van kinderspel te versmelten met gedichten van Isabella Morra. Klassieke portretten en composities die doen denken aan mugshots verwijzen naar de patriarchale controle die tot ver in de moderne tijd heerst.