Ishqiya
Misdaad, spanning, passie en bedrog vormen de achtergrond van deze romance in Ishqiya, een verhaal over twee dieven, Khalujan en Babban. Khalujan en Babban zijn op de vlucht voor hun criminele baas en zoeken hun toevlucht bij de mooie weduwe Krishna.