Julia
Julia is ontslagen en verward als gevolg van te veel wodka-shots. Ze gaat door het lint en bedenkt een plan om de kleinzoon van een rijke zakenman te ontvoeren. Ze is niet voorbereid op het leven als voortvluchtige met een doodsbang kind op sleeptouw, en de gebeurtenissen lopen al snel uit de hand.
Een nerveuze, gevaarlijke energie gaat uit van Tilda Swintons tour-de-force performance in Erick Zonca’s compromisloze portret van een vrouw die ontspoort. Deze zelfvernietigende road trip tussen Amerika en Mexico is een wilde rit die door verontrustende plannen en slechte beslissingen heen dendert.