Keeper
Maxime en Mélanie houden van elkaar. Op ongemakkelijke maar zachte wijze ontdekken ze samen de wereld van seksualiteit. Wanneer Mélanie erachter komt dat ze zwanger is, vat Maxime het slecht op. Maar hij begint te wennen aan het idee van vaderschap en overtuigt Mélanie ervan om de baby te houden.