Khrustalyov, My Car!
In Moskou 1953 zijn de anti-joodse acties aan de gang en Stalin ligt op zijn sterfbed. Wanneer generaal Yuri Glinsky, een militair chirurg, probeert te ontsnappen, wordt hij ontvoerd, naar diepste krochten van de hel gebracht en in het hart van het enigma achtergelaten.