Klimt
1918. De Oostenrijkse schilder Gustav klimt ligt op zijn sterfbed. We volgen zijn koortsachtige visoenen die leiden naar zijn leven en liefdes, zijn ontvangen prijzen, de ontmoeting met filmmagiër Georges Méliès, maar ook zijn eigen schilderijen en talloze affaires.