Krabi, 2562
In de stad Krabi, een populaire bestemming in Thailand, worden de plaatselijke folklore en geschiedenis als attracties aangeprezen, terwijl de arbeidskrachten voor de ogen van toeristen verborgen blijven. Een naamloos personage, wiens identiteit voortdurend verandert, leert ons Krabi kennen.
Deze speelse, vrije samenwerkingsfilm van Anocha Suwichakornpong (By the Time It Gets Dark) & Ben Rivers (A Spell to Ward Off the Darkness) over de impact van tijd en menselijke aanwezigheid op de Thaise natuur en traditie, blijkt net zo stralend als het land dat de film portretteert.