Laissez bronzer les cadavres
The Mediterranean, summer: azure sea, sun beating down… and 250 kilos of gold stolen by Rhino and his gang. But when two cops turn up unexpectedly, this little paradise, formerly the site of orgies and wild happenings, will turn into a hallucinatory, brutal battlefield.