Lakeside Suite
De Zwitserse filmmaker Fabrice Aragno mag dan het best bekend zijn van zijn werk als cinematograaf van Godard, maar hij heeft daarnaast ook een aanzienlijk aantal eigen korte films gemaakt. Dit seizoensgebonden pareltje vaart langs gevaarlijke kusten op het ritme van een onheilspellende soundtrack.