Land of Fire All Night Long
Max, een radiocommentator, wordt geforceerd door een samenloop van omstandigheden om zijn persoonlijke frustratie over politiek, zijn baan en zijn relatie te overdenken. Als veteraan van de generatie ’68 confronteert hij de ondergang van een utopische droom en breekt hij de banden van zijn bestaan.
De hoop en desillusie van het politieken na ‘68 in Remo Legnazzi en Clemens Klopfenstein’s zinderende film is een utopische veronderstelling te midden van teloorgang. Een drama over de onvoltooide, koortsachtige dromen van een generatie die alleen ’s nachts tot leven komt.