Last Laugh
De oudere vrouw Lin Guoshi is gevallen, maar daarna wordt ze meteen bestempeld als hulpbehoevend. Ze komt op een wachtlijst voor een verzorgingstehuis te staan. Totdat een kamer vrij komt, moet ze bij haar kinderen verblijven. Hett verbeeld de nieuwe waarden en behoeftes van het ontwikkelende China.