Lemebel
Pedro Lemebel, een queer & antifascistisch icoon, was het gezicht van de Chileense LGBTQ+-beweging tijdens de dictatuur van Pinochet. Hij gebruikte zijn stem en lichaam als een barricade tegen homofobie. Dit visuele, essayistische afscheid viert het felle leven en het nalatenschap van de kunstenaar.