Let the Girls Play
Frankrijk, 1969. Paul Coutard, 30, is een sportjournalist. Hij is charmant, kinderachtig en een rokkenjager. Wanneer hij een evenement moet plannen met Emmanuelle, de discrete en mooie directiesecretaresse, krijgt Paul het gekke idee om voor de eerste keer een vrouwenvoetbalwedstrijd te organiseren.