Loki - Arnaldo Baptista
A documentary produced by the Brasil Channel about the great personality of Arnaldo Baptista, the most creative member of the music band “OS MUTANTES”.
This colorful documentary on the founder of legendary band Os Mutantes captures the spirit and significance of Arnaldo Baptista’s gifts to the late ‘60s Tropicália movement. From subversive psychedelia to the group’s later reunion, Loki is a vital portrait of the music that changed a generation.