Longing for the Rain
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal, met documentaire elementen om de diepgewortelde existentiële ontevredenheid van Chinese welgestelden te verbeelden. Vleselijk genot compenseert een gebrek aan betekenis in deze maatschappijkritiek; de vrouwelijke seksualiteit wordt zelden zo vertoond.