Loose Cannons
Tommaso is de zoon en de aanstaande partner van een Italiaanse pastamagnaat. Hij is echter homo en wil schrijver worden, geen zakenman. Wanneer hij dit wil vertellen, worden zijn plannen echter gedwarsboomd door zijn broer en begeeft Tommaso zich op het pad dat hij wanhopig probeerde te vermijden.