LOPEZ STREET
Deze close-up van de gelijknamige Lópezstraat in het historisch centrum van Mexico-Stad werpt een blik op de straathoeken en de mensen die er werken vanuit een etnografisch perspectief. De film concentreert zich op een straal van 100 meter. Het drama van het leven in de straat is pure cinema.