Om in te burgeren en een bedrijf te starten wordt Lorna, een jonge Albanese vrouw die woont in België, medeplichtige in een duivels plan bedacht door gangster Fabio. Hij heeft een schijnhuwelijk bedacht voor haar en Claudy, een jonge drugsverslaafde.