Het leven en de geschiedenis van Mexicaanse worstelaars die, voor uiteenlopende redenen, deelnemen aan de contactsport met exotische karakters. Sommigen tonen schaamteloos hun seksuele voorkeur en trotseren de homofobe, of stille homofiele, fans.