Magical Nights
Wanneer een filmproducent dood in de Tiber wordt gevonden, zijn de hoofdverdachten drie aspirant-scenaristen. In de loop van één nacht in een politiebureau maken ze een emotionele reis doorheen de Romeinse straten, in de laatste stuiptrekkingen van het glorieuze tijdperk van de Italiaanse cinema.