Junior Moreno is een ex-gevangene die zijn leven probeert terug te winnen. Zijn broertje Manny is het symbool van hoop voor de buurt. Op de avond van zijn afstudeerfeest moet Manny een belangrijke beslissing maken, terwijl Junior probeert te voorkomen dat zijn broer een slachtoffer wordt.