March of the Living
Een aangrijpend verhaal over de laatste generatie Holocaustoverlevenden die met duizenden tieners van over de hele wereld zijn afgereisd naar Polen. Ze volgen opnieuw de Dodenmars van Auschwitz naar Birkenau.
Als tegenhanger van Sergei Loznitsa’s Austerlitz keert March of the Living terug naar de concentratiekampen. Generaties Joodse mensen die hun gedeelde geschiedenis herinneren worden vastgelegd met een unieke internationale reikwijdte: uit Brazilië, Duitsland, Polen, Israël en de Verenigde Staten.