MASH
Set in a Mobile Army Surgical Hospital during the Korean War, Altman’s antiwar dispatch creates a carefully constructed sense of comedic chaos, chronicling the romantic escapades, after-hours tricks, and behind-the-battle lines sports adventures of three hedonistic surgeons.