Maso et Miso vont en bateau
Het jaar 1975 is uitgeroepen tot “jaar van de vrouw”. Bij die gelegenheid nodigt Bernard Pivot Françoise Giroud, toenmalig staatssecretaris van vrouwenzaken, uit in zijn TV-show. Het provocerende collectief van filmmaaksters Les Insoumuses parodieert de vrouwonvriendelijke uitspraken van de show.