Xavier Dolan’s ontroerende nieuwe film kent de terugkeer van de geliefde regisseur vóór de camera. Dit sprankelende drama is het verhaal van een vriendschap tussen mannen uit verschillende klassen. Ze worden wellicht van elkaar gescheiden—maar zijn ook tot elkaar aangetrokken. Een Q&A is na de film!