Merveilles à Montfermeil
Mevrouw Joly is de nieuwe burgemeester van Montfermeil. De wonderen van haar programma beginnen zich te openbaren maar Joëlle en Kamel, twee van haar teamleden, beginnen te ruzieën terwijl het gekonkel zichzelf verspreidt.