Mission: Killfast
Gevechtskunstmeester Tiger Yang neemt het op tegen een groep snuggere wapenhandelaren. Het resultaat: een orgie van schietpartijen en explosies die niet te stoppen is.
In deze reis naar de ‘dark side’ gaat Ted V. Mikels verder met zijn jaren ’70 stijl vol smerigheid, achtergrondmuziek, gevechtskunst en gezichtsbeharing. Mission: Killfast is tot de tanden bewapend met kungfu-chaos en schaars geklede vrouwen: wat verwacht je nog meer?