Miwa: A Japanese Icon
In 1968 ging een Japanse misdaadfilm in première, genaamd Black Lizard—en al snel groeide het uit tot een cultklassieker. De hoofdrolspeelster was een betoverende aanwezigheid die de harten van het Japanse publiek veroverde: Akihiro Miwa.