Monsoon Shootout
Deze drieluiksthriller speelt zich af tijdens de moesson in de verregende badlands van Mumbai en vertelt over een beginnende agent die moet beslissen of hij al dan niet zal schieten.
Deze meeslepende kat-en-muis thriller in Mumbai onderzoekt op poëtische wijze de verschillende dimensies van moraliteit. In deze noir, die in Cannes in première ging, speelt Vijay Varma een glansrol als kwetsbare, idealistische, beginnende agent die een hardvochtige moordenaar achtervolgt.