Meneer Shome, een weduwnaar van middelbare leeftijd, is een trotse spoorwegbeambte. Op een dag besluit hij echter zijn routine te doorbreken en gaat hij naar het platteland. Terwijl hij betoverd raakt door de wereld die hij tegenkomt, ontmoet hij een vrouw die zijn kijk op het leven verandert.