Murder in Pacot
In de nasleep van de aardbeving uit 2010 wordt een middelbaar koppel uit Port-au-Prince geconfronteerd met de tegenstellingen in de Haïtiaanse maatschappij. Ze worden gedwongen hun villa te verhuren aan een ontwikkelingswerker en zijn lokale, ondernemende vriendin.