Music and Apocalypse
Phoebe, een jonge alumna, accepteert opnieuw een tijdelijke onderwijsbaan. Met haar progressieve idealen is de de schakel tussen protesterende studenten. Aan de andere kant staat de beroemde faculteit, wiens drang om te overleven door middel van gefundeerd geld daardoor cynisch is geworden.