Victoria, een zwart meisje met een bescheiden achtergrond, heeft de nacht die ze spendeerde bij een burgerlijke Parijse familie nooit vergeten. Het was het huis van Thomas, een schoolvriend die haar ooit eens meenam. Jaren later kruisen hun paden opnieuw.