Natural Born Killers
Geliefden Mickey en Mallory Knox, allebei het product van een gewelddadige opvoeding, vermoorden Mallory’s wellustige ouders en gaan op een moordpad door het hele land. Ze worden al snel culthelden en een mediasensatie dankzij een obsessieve roddeljournalist die hen overal volgt.
Deze scherpzinnige satire is ontstaan uit een script van Quentin Tarantino dat door Oliver Stone zo sterk bewerkt werd dat Tarantino er afstand van nam. Woody Harrelson en Juliette Lewis betoveren in deze hallucinerende roadmovie die net zo experimenteel van vorm is als dat het concept gedurfd is.