Of Human Bondage
Een masochistisch melodrama over een gevoelige kunstenaar met een manipulatieve serveerster. In Of Human Bondage speelt de mooie Bette Davis in de rol die haar carrière lanceerde. Deze bewerking van W. Somerset Maugham’s meesterwerk verkent de slaafse toewijding in liefde.