ONE MORE TIME WITH FEELING
De persoonlijke docu van Andrew Dominik – zijn eerste met muzieklegende Nick Cave – onthult de tedere kant van verdriet. Te midden van een caleidoscopische collage van filmische trucs, begint Cave’s verharde sterpersoonlijkheid af te brokkelen en worden we getuige van een onvergetelijke ontmoeting.