Our Lady of Hormones
Our Lady of Hormones betreedt de surreële en fantasierijke wereld van twee actrices die de weg kwijt raken in een magisch land, waar een vreemd en lelijk object van plezier regeert.
Met zijn gedurfde kleuren en vlezige texturen doet deze langere verhalende korte film denken aan de The Wizard of Oz zoals geherinterpreteerd door Dario Argento. Mandico’s schitterende film volgt twee vrouwen die een band krijgen met een vreemd fallisch wezen dat bedekt is met haar en speeksel.