Out 1: Spectre
Vóór de restauratie had Out 1 mystieke kwaliteiten, zowel door de onbeschikbaarheid als door de duur van 13 uur. Deze 4 uur durende versie is niet zomaar een samenvatting. Spectre bevat scènes die in de langere versie zijn weggelaten en staat op zichzelf, zowel voor nieuwkomers als oude bekenden.