Oyun
Wanneer negen vrouwen uit een Zuid-Turks bergdorpje besluiten een theaterstuk te schrijven en op te voeren over hun levensverhalen, komen er aspecten van hun persoonlijkheden naar boven die ze niet eerder hebben gemerkt. Hun echtgenoten hebben ineens meer respect voor hen.
Deze prijswinnende documentaire is geproduceerd, gemonteerd en geregisseerd door Pelin Esmer: een wonder dat de transformerende kracht van kunst onthult. Esmer toont de problemen van vrouwen die worstelen met het leven, onder druk van vele verantwoordelijkheden, zonder hun emoties kwijt te kunnen.