Zeventien gebouwen van de 20e eeuwse Italiaanse ingenieur Pier Luigi Nervi worden getoond, soms onderbroken door Romeinse structuren. De film verbindt Nervi’s baanbrekende constructies aan de innovatieve Romeinse uitvinden van 2000 jaar geleden.