PARADISE: LOVE
Love is het eerste deel in de thematische trilogie Paradise en start de reeks donkerkomische verhalen over de menselijke zoektocht naar geluk, waarbij gedurfde verbanden worden gelegd tussen sekstoerisme en globalisering. Het hoofdpersonage vol tegenstrijdigheden blijft fascineren.