Parisienne
De nieuwe film van de Frans-Libanese regisseuse Danielle Arbid speelt zich af in het Parijs van de jaren negentig. Het is een coming-of-age-verhaal over een jonge vrouw uit Beiroet, wier relaties en ontmoetingen verschillende facetten van haar nieuwe thuis laten zien.