De film is verdeeld in 12 korte onderdelen, waaronder “Afscheiding,” “Ontkenning,” “Verdriet,” “Verwarring,” “Verlangen,” en “Terugkering”. Filmmaker Jay Rosenblatt onderzoekt zijn verdriet en het verlies van zijn jongere broer Eliot Mitchel Rosenblatt, die overleed in 1964.